Au nevoie de o casuta...

Am revenit. Pentru ca acum au deja o luna si jumatate, si sunt tocmai buni de adoptat :)  3 dintre ei sunt pufosi (au blanita ceva mai lunga), iar al 4-lea, care este cel mai mare, are nasucul jumatate roz jumatate maroniu-inchis.

Am uitat insa un mic amanunt: in afara de cei 4 fratiori, toti baietei, mai avem si cativa veri si verisoare... ;)  inca 7 de fapt... Care sunt cu o saptamana mai mici decat cei prezentati deja. Mai precis, "verii" au o luna si o saptamana si sunt ceva mai mici ca marime.
Mai jos sunt cateva poze cu toti, amestecati.

Unul dintre pufosi:


Alt pufos:
Un var:
O verisoara:
Putina actiune:


Somnul de frumusete:

La masa:

Din pacate, avem deja 3 catei in curte. 14 ar fi putin cam multi... Deci, daca aveti un locsor in care puteti tine un catelus... sigur veti gasi un prieten adevarat si un partener de joaca.

6 comentarii:

  1. of ce gasca mare, poate au loc pentru ei la o asociatie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, nu cunosc pe nimeni pe la asociatii...
    Am intrebat doar pe la cunostinte, dar nu ii vrea nimeni :(((
    Daca stii pe cineva pe la vreo asociatie, spune-mi te rog.

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu castrezi cateaua?

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt, sunt 2 CATELUSE... Si le vom steriliza, insa deocamdata incercam sa ajutam puiutii sa aiba un adapost.

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea eu un puiut...stau in judetul suceava, mi`l puteti trimite acolo??

    RăspundețiȘtergere

Floricele pe campii... - Martisoare

O pasiune noua m-a pocnit :) MARTISOARELE! Si nu orice fel, cele brodate :) Unele sunt brose, potrivite pentru a fi purtate in tot cursul a...

Postari populare